9 Ocak 2011 Pazar

cok uzun aradan sonra yine burdayim


cok fazla zaman gecti buraya ugramayali.
cok defa istedim iki satirda olsa yaziyim icimi döküyüm istedi ama hayat telasesi bitmiyor iste... bi türlü firsatim olmadi.

hayatimda bi yenilik olmadi bu süre icinde. Canim Annem ile birlikte 10 günlügüne Türkiyeye gittim, kosturdum,yoruldum, hasret giderdim ve geri geldik :)

ikinci Schulungumuda yaptim ve böylece bitirmis oldum schulunglarimi. yani Haarentfernung isime Hautverjüngung´da katmis oldum. bide cilt bakimi üzerine biyer bulsamda onuda ögrenip onunda sertifikasini alsam.

ha, bide en güzel sey 10 kg vermis olmam :):):):):)
Allahim devamini nasip etsin.


bu cuma 07.01.2011dede Gözyasi gecelerindeydim, cok güzeldi, tavsiye ederim herkese.
hmmm, sanirim baska kayda deger bisey olmadi.

Hiç yorum yok: