14 Ekim 2010 Perşembe

Bugünün Yemekleri :)

Hindistancevizli damla cikolatali kekciklerim :)




Bu Tarif ilk takip etmeye basladigim ve hala beyenerek takip ettigim www.portakalagaci.com dan alindi. Sevgili Haticenin bu sitesinden hanki tarifi uyguladiysam memnun kaldim. Kendisine burdan tekrar tesekkür ediyorum güzel paylasimlari icin.

Kekin orjinal tarifi burada:
http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2005/03/hindistan_ceviz.html


biz evde yanlizca iki kisi oldugumuzdan tarifi kendime göre degistirdim.
(bu kücük kekciklerden 8 tane cikti. azdaha doldursaydim 6da olurdu.)



benim uyguladigim tarif:

2 Yumurta
1/2 Su bardagi toz seker
1/4 Su bardagi siviyag
1/4 Su bardagi süt
1/2 su bardagi hindistancevizi
1 su bardagi un
1/2 su bardagi kakao
1/2 Su bardagi damla cikolata
1/2 paket kabartma tozu

yumurtalar köpürene kadar cirpilir
seker yumurtalara yavasca ilave edilir
(ben 4 cilekde ekledim denemek icin, derin dondurucumda vardi) ve devam cirpilirken sirasiyla karisima yavasca siviyag, süt hindistancevizi,kakao ve un eklenir.
unun hepsini koymadan, damla cikolatalari unda karistirilir ve oda eklenir.
cirpma hizi en düsük seviyeye alinir ve kabartma tozu eklenir. iyce karisinca kekimizi yaglanmis kalibimiza dökebiliriz ve önceden isitmis oldugumuz 175°C´lik firinimiza verilir.

sonrada afiyetle yenir :)

Hiç yorum yok: