14 Ekim 2010 Perşembe

Kilolara karsi savas baslattim :)

hapkolik gibi bisey oldum ben bu son 1 yilda :)
o hap senin bu ilac benim.
tabiki zevkden degil bunlari kullanmam, hepside bir iki rahatsizliklarim vardi, bunlardan kurtulmak icin.
kullandiklarimda bitkisel macun ve haplardi hep.
Rabbim sifasini yaratmadigi hicbir hastalik yaratmamistir.

Allahima cok sükürler olsunki faydalarinida gördüm ve kurtuldugum seylerde oldu bi ilaclarla. tabiki bunlar sadece birer sebep. Sifayi veren Yüce Rabbimiz.

velhasil gelelim sözün özüne :) simdide kilolarimdan kurtulmak icin hap aldim ayni beyden. kendisine tekrar tesekkür etmek istiyorum. Allah ondan razi olsun. ve onunla yollarimizi kesistiren Rabbime sükürler olsun. Bide Allahim esimden Razi olsun.

simdi tabiki ilac ile zayiflamaya karsi olanlar var. ama malesef bir iki rahatsizlik vardi demistimya, onlarin yan tesiri olarak kilolar yapisti ve cogaldi bende.

neyse, bunu buraya yazmamin sebebide aslinda bu yasadiklarimin kalici olmasi acisindan, ve kendi kendimede takip edebilmem acisindan cünkü unutmaya pek yatkinim malesef :) e bende buraya bakip nezaman ne yapmisim, neye baslamisim diye bakabilirim.

Allahim nasip etde hayirlisiyla istedigim hale gelebileyim ve sagligima kavusabileyim. benim, ailemin, tüm sevdiklerimin ve tüm ümmeti muhammedin dertlerine deva, hastaliklarina sifa ver Yarabbim. AMIN.

Hiç yorum yok: