28 Mayıs 2012 Pazartesi

MB-bugün es gectim

bugün MBi (metabolic balanc´i) yapamadim. arkadasin esinin dogumgünü oldugunda piknik yaparak gecirdik bu günü. e haliyle böyle bi durumda mb´a uymak mümkün olmuyor...
sanirim bu sistemi yapabilmek icin hem cok disiplinli olmali ve niye yemiyosun, niye etmiyosun diyenede tek tek cvp vermeli ve anlatmali.
ama ben rejim yaptigimi kimsenin bilmesini istemedigimden bi ortama girdigimde caktirmamayi tercih ediyorum. :) yoksa her kafadan bir ses misali herkes bisey diyor, bende gelemem öyle seylere. hele bide biyerde bisey yemediginde, hani oda sirf canin istemediginden, hemende "niye rejimmi yapiyosun" diye soranlar varya, nekadar sinir olurum onlara. kimene yapip yapmamam veya ne alaka, belki sade o an bisey yemek istemedim dimi. bide sanki ihtiyacim oldugunu yüzüme söylemek gibi bisey bu bence ve ayiptir. ben kimseye böyle bisey diyemezdim. nebilim, karsimdakine hem ayip olur, hem beni alakadar etmez diye hemde o kisinin kalbinin kirilmasina, üzülmesine sebeb olurum diye düsünürdüm....
velhasil, :)) lafi uzattim, yani dicegim kimselere bisey caktirmak istemedigimden bugünkü diyet arada kaynadi gitti. yarin yine kaldigim yerden devam insallah...

Hiç yorum yok: