26 Mayıs 2012 Cumartesi

Metabolic Balance

en son buraya yazali bir yil olmus...

bu dönem icerisinde hayatimda bi yas daha yaslanmanin disinda :)) (aslinda yas konusunda kompleksim hic yoktur) bi degisiklik olmadi....

bu pazartesi yani 21.05.2012´ de yeni bi seye basladim. adi metabolic balance. anlicaginiz düpedüz diyet iste :)
bari burda günlük gibi, kendim icin ve bunu yapmak isteyenlerede bilgi olur diye bu dönemde neler yasadigimi yaziyimda blogumda bos kalmamis olsun :D
ilk hedefim 18kg vermek. hayalim bunu iki ay icinde basarmak. olurmu hic diyenler vardir simdi mutlaka ama inanin yemek listesini görseniz olur dersiniz :)) gün boyu topu topu iki dilim siyah ekmek. günde 3 ögün ve 5er saat arayla...

ilk 4 gün kolay gecmesine ragmen fena bas agrisi cektim. 5.günden itibaren buda gecti cok sükür.
simdilik Allahima sükürler olsun iyi geciyor, 5 saat aralardada acikma pek olmuyor.

sadece kahvalti konusunda cok cimri bi listem var. yani secenegim sadece 3 tane.
biri peynir sebze 1 elma ve ekmek, biri cekirdek sebze ve ekmek, biride sebze meyve ve badem....
benimde en sevdigim ögün kahvaltiydi....
hemde öyle sebze diyince herseyde degil, benim listemde mesela domates, patlican, biber felan yok.

bu diyete baslamadan önce kan aliniyor, bide 360 € gibi bi para... kan degerlerine göre neler yiyebilecegini neyi neyle birlikte hazirlayabilcegini gösteren bi liste hazirlaniyor.
ve sonrada isine gelsede, gelmesede okadar paran gittigi icin mecburen uyuyorsun.... :)) yani hem miden hemde cebin bos geziyosun ilk basta :)

hic bu metabolic balanci yapmis olanlariniz varmi aranizda? varsa yazarsaniz cok memnun olurum.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar evet ben yaptim.Ve 3 ay gibi bir surecte 12 kg verdim.gecen sene dogum yapti. hali ile bi 12 kilo daha vermem lazim.simdi yine basladim bakalim 4 gun oldu bekliyorum.sonucu sabirsizlikla :-)

Adsız dedi ki...

Almanyadansoniz galiba.sabah kahavlatilari bende severek yemiyorummm malesf yukaridaki yazima eklemeyi unuttum size listemi resim ile gondermek isterim ama nasil olcak??? slm Azra