19 Mart 2016 Cumartesi

GÜNLÜK MISALI.... Gürkan kubilay ile yeni bir baslangic...

Bugun dördüncü haftamin son günlerindeyim.

Nasilni gecti? Dogrusu zor...
zorlugu benim icin iki kücük cocukla hem öglen hem aksam yemek pisirmek, saatinde yemek ve doyabilmek.

Ilk haftam cok iyi gecti. Ama sonra gittikce zorlanmaya basladim. Kendime hicbi fark göremememde haliyle motivasyonumu kiriyor. Kocamda bu dönemde cok kirdi laflatiyla. Aksam yemeklerinde yüz göz oynatmalari aradabi laf sokmalari... hakikattende insanin biseyleri tek basina basarmasi zor. En azindan benin icin.
Neyse konu dagilmasin.

Aradabi günlük misali yazmayi düsünüyorum diyetin nasil gectigini...

her dördüncü veya besinci hafta kisitlama var. Verilenlerde sinirli. Üstelik fark ettimde ben artik sebze sevmiyormusum. Önceden cok severdim. Ilk hamileligimde hic yiyemedim icim almamisti hicbi sebzeyi. Kalmis bende. E bu listedede vücudumun ihtiyaci varmis diye slk slk sebze yemekleri var. Bazilarinda icim almiyor hala. Bir iki kasik aliyorum sonra ac acina bidaki ögünü bekliyorum.

Bu haftada iki üc ögüne uyamadim.
Sinirlerde gergin olunca...
bugünki moralimle hareket edersem herseyi birakip pes etmek istiyorum.... ama hem alti aylik ödedim, azda degil... hemde basarmam lazim.... böyle gitmiyor artik....

Bakalim tarti yarin ne gösterecek....

Hiç yorum yok: