11 Nisan 2016 Pazartesi

gürkan kubilay diyetimi?! tavsiye edemicem!!!

Cok zor. Gürkan kubilayin diyetide zor. Arkadaslarla biyerlerde oturup yiyelim yapamiyosun. Ailenle Istedigin gibi cikamiyosun. Cünkü vaktinde yemen lazim. Ve yazan seyleri yemen lazim. Kücük cocuklarla ugrasip bide kendime vakit ayiramiyorum. Neyse öyle yasa böyle listeye uydum. Yaklasik iki aydir.bir ay üstüne degisiklik olmayinca yemek saatlerinde ve ögün sayisinda degisiklik yapildi. Bugün yine tartildim. Sonuc: AYNI!!!!! bir kilo bile gitmemis... bu diyetede inancim kalmadi... üstelik hem baslamak icin oraya verdigin para cok fazla. Hadi neyse ise yarasinsa o para gözümde degil dedim ama fayda vermiyor.... zirt pirt alisveria gerekiyor eve ekstra malzemeler alman lazim... e buda bütceyi etkiiliyor. Diyorumya ise yaramis olsa yine bukadar zoruma gitmezde yaramayinca agir oluyor :((((

en kötüsüde hayal kirikligi...
hani o kadar ümit ediyosun. Biseylerin degisecegine inaniyorsun. Sevmedigin seyleri yiyosun sirf listeye uymak ve kilo vermek adina. Ve sonuc alamayinca bunalima düsüyosun...

Dogrusu bana gelipde gürkan kubilayin diyetine uymak düsünüyorun diyene hicte tavsiye edemicem.
Ha o kadar parasi varsa ise yaramayip param bosa gitse bile bisey olmaz derse o zaman kendi bilir.


Hiç yorum yok: